Какви са предимствата при представянето на имота със събитие като “Отворен дом”?


Събитието “Отворен дом” се организира, за да имат клиентите реална възможност да посетят и “усетят” имота истински, да се почувстват като у дома си в него, да прекарат повече време, да се потопят в атмосферата, да забележат определени детайли и характеристики, което е невъзможно да се случи на обикновен оглед.  При такова представяне решението за покупка е лесно и много по-осъзнато.  За разлика от стандартния оглед, при “Отворен дом” потенциалният купувач е поканен лично, всеки посетител е посрещнат любезно и му е отделено нужното време и внимание. Той е специален гост и спокойно, в приятната атмосфера, която фирмата домакин създава, може да опознае имота по най-добрия начин. Всичко това е изключително важно при вземането на решение за покупката на дом.

 

Как се подготвя “Отворен дом” събитие за един имот?

 

Преди организацията е много важно да се избере точно обектът, чиито врати ще бъдат отворени. Не всеки имот е подходящ за подобен тип презентация. Обикновено се избират представителни, интересни и стойностни жилища или цели сгради. Следващата стъпка в процеса е точното таргетиране на поканените хора. Повечето компани работят с богата база от клиенти, от която се подбират подходящите за конкретния случай. Това са потенциално заинтересовани бъдещи купувачи. В точно определена схема им се изпращат покани за конкретния “Отворен дом”. Събитието винаги се организира в подходящо избран ден и час, така че да е удобно за повечето клиенти да присъстват. Подробности около “Отворен дом” събитието и самият имот има също в социалните мрежи и корпоративния сайт на компанията.

Така, когато се отворят вратите на дома за представянето му, в него влизат наистина реални купувачи. Освен със своевременното изпращане на покани до таргетираните клиенти, събитието е свързано и с подготовка на самото пространство. Важно е да се покажат подробно и подобаващо достойнствата на обекта.  Обикновено агенцията, която организира събитието се грижи и за това. Аранжират детайло, подреждат свежи цветя в почистения, добре осветен и климатизиран имот. Посрещат посетителите с напитки, плодове, с нещо малко и вкусно. Грижат се за това локацията на мястото да е много добре обозначена с упътвания и указателни табели по пътя. На обекта винаги има достатъчно на брой подготвени консултанти, които представят имота и могат да отговорят на всякакви въпроси, свързани с него. Посетителите могат да си тръгнат и с подготвени материали и каталози, които по-късно ползват за допълнителна информация и референция.  Много често още на събитието някои от тях са твърдо убедени, че именно това е техният бъдещ дом. Тази услуга се предоставя на клиентите безплатно.

 

Какво прави “Отворен дом” събитието успешно?

 

Много от водещите компании на недвижими имоти използват тази форма на представяне на имотите в България. Има фирми, които предоставят тази услуга по организирането на “Отворен дом”, тъй като по-малките компании за недвижими имоти по-трудно биха могли да се справят с това ефективно, поради липсата на капацитет, достатъчно на брой и добре обучени професионалисти. Големите фирми имат капацитета да генерират поток от клиенти, които да се появят на събитието “Отворен дом” и те да са реални купувачи, с които ще бъде сключена сделка.

На този тип представяне на имотите обикновено присъстват хора, които са от един социален кръг, имат общи интереси и търсят имоти със сходни характеристики. Интересът на купувачите става явен и се засилва. Нерядко сключените сделки с такива имоти се случват след провеждането на търг с наддаване между клиентите купувачи, поради засилване на интереса към съответния имот.

Най-добрият случай е, когато се представя обекта ексклузивно. Така на “Отворен дом” може да се поканят таргетирано и колеги от други компании за недвижими имоти, които да се запознаят с имота.

В деня на “Отворения дом” компанията генерира и поток от потенциални бъдещи купувачи, които в дадения момент може да не са готови да сключат подобна сделка, но в много близко бъдеще имат тази възможност. 

“Отворен дом” освен на апартаменти и къщи може да се организира и при продажба на парцел, макар че това се практикува доста по-рядко. Макар и по-различно, принципът е същият - потенциалните клиенти се запознават с характеристиките и възможностите на парцелите на място. И в тези случаи, теренът се подготвя по най-добрия начин и агенти и клиенти се посрещат в една истински приятна атмосфера.

На световно утвърдените имотни пазари по света, тази практика е често използвана и изключително ефективна. У нас може да се каже, че се случва същото. 

 



#openhouse #remaxhome #open #отворендом #къща #апартамент #парцел #събитие

Търсете в блога

Категории / Етикети